Branding & customer experience

Een strategische blik op je branding & customer experience? Herkenning oproepen, authentiek communiceren op verschillende kanalen, … Een pakkende brand story of unieke merkervaring creëert een emotionele connectie met je doelpubliek.

Together we make the difference. Vanuit je unieke merk en bedrijfswaarden, tekenen we de customer journey van je bedrijf haarscherp uit. Een sterke strategie en glasheldere doelstellingen vormen daarbij het uitgangspunt. De focus? Merkverhalen opbouwen die je klanten begrijpen, boeien en beroeren. Beredeneerd en omnichannel. Isabelle Huyghe creëert een vlotte dynamiek tussen de on- en offline kanalen. Van website, apps en digitale activatie, tot events, showrooms en impactvolle campagnes. Een 360° blik op je customer experience!

Happy customers creëren door je merkervaring naar een hoger niveau tillen?

Digital leadership & transformation

Digital leadership & transformation volgens jouw bedrijfs-DNA? De digitale revolutie laat het businesslandschap bruisen, bougeren en transformeren. Om je bedrijf vlot te laten meedeinen op de digitale golf, speel je best proactief in op de noden en wensen van je doelpubliek.

Together we make the difference. Isabelle begeleidt je gericht en gedreven op je traject van digital leadership & transformation. Een waardevolle digitale customer journey uitdenken, je bedrijfsdoelstellingen in kaart brengen én stapsgewijs realiseren, … Make the difference schuift mee aan tafel en structureert en optimaliseert je digitale assets. Doordacht en data-driven, want de gebruikservaring en tevredenheid van de klanten worden doorheen het proces stipt gemeten.

Digital leadership voor jouw bedrijf?

Corporate social responsibility

Een helikopterblik op corporate social responsibility (CSR)? Anno 2021 is duurzaam en doordacht ondernemen key. Niet alleen voor de maatschappelijke shift die je als bedrijf maakt, maar ook voor je merkidentiteit en employer branding.

Together we make the difference. Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) vindt haar basis in de duurzame driespan van people, planet en profit. Als bedrijf meerwaarde creëren, zowel op economisch, sociaal als ecologisch vlak? Isabelle kruipt onder de huid van je organisatie en creëert een corporate social responsibility strategie die inspireert en converteert. Sustainability cijfers correct interpreteren, converteren naar SDG goals en omzetten naar een effectief communicatieplan? Met een ruim netwerk van experts en studiegroepen, bieden we allround marketingondersteuning op het vlak van MVO.

Een sterke visie rond corporate social responsibility?